Jeśli marzysz o niepowtarzalnych, zmysłowych i romantycznych zdjęciach jest to miejsce właśnie dla Ciebie. Każda z nas jest piękna, czasem tylko w natłoku codziennych spraw gdzieś nam się to piękno gubi... Na moich sesjach wspólnie staramy się je wydobyć, podkreślić, sprawić byś poczuła się jak prawdziwa gwiazda. Zadbamy o perfekcyjny makijaż, odpowiedni dobór dodatków, scenerię a później... tylko dobra zabawa! Zajrzyj do mojej galerii a potem...wszystko zależy od Ciebie. :-)

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, mazowieckie, Poland
Witaj na moim blogu. Jestem fotografem, jest to moja wielka pasja i ogromna przyjemność. W mojej fotografii staram się wydobyc piękno z ludzi, pokazać ich inaczej niż widzą siebie na codzień...
0-600 381 948

czwartek, 10 lipca 2008

Małgosia

Małgosia jest moją przyjaciółką, sąsiadką i ulubioną modelką. Umówiłyśmy się na szybką sesję w warunkach domowych ale nie przewidziałyśmy jednego-kot Hugon koniecznie chciał aktywnie uczestniczyc w zdjęciach... ;-) Pierwszy raz skorzystałam tez z pomocy asystenta i powiem tyle-to wielka wygoda! Sypał płatki z sufitu, rozwiewał włosy modelki wiatrakiem, słowem rewelacja!
A oto zdjęcia:

21

6

19a

Untitled-1

17

13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy