Jeśli marzysz o niepowtarzalnych, zmysłowych i romantycznych zdjęciach jest to miejsce właśnie dla Ciebie. Każda z nas jest piękna, czasem tylko w natłoku codziennych spraw gdzieś nam się to piękno gubi... Na moich sesjach wspólnie staramy się je wydobyć, podkreślić, sprawić byś poczuła się jak prawdziwa gwiazda. Zadbamy o perfekcyjny makijaż, odpowiedni dobór dodatków, scenerię a później... tylko dobra zabawa! Zajrzyj do mojej galerii a potem...wszystko zależy od Ciebie. :-)

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, mazowieckie, Poland
Witaj na moim blogu. Jestem fotografem, jest to moja wielka pasja i ogromna przyjemność. W mojej fotografii staram się wydobyc piękno z ludzi, pokazać ich inaczej niż widzą siebie na codzień...
0-600 381 948

sobota, 27 czerwca 2009

Nowy blog już gotowy!!!

Kochani, trochę to trwalo ale wreszcie nowy blog jest juz gotowy! Od dzis nowe posty będziecie mogli zobaczyc na tutaj.
Zapraszam! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy