Jeśli marzysz o niepowtarzalnych, zmysłowych i romantycznych zdjęciach jest to miejsce właśnie dla Ciebie. Każda z nas jest piękna, czasem tylko w natłoku codziennych spraw gdzieś nam się to piękno gubi... Na moich sesjach wspólnie staramy się je wydobyć, podkreślić, sprawić byś poczuła się jak prawdziwa gwiazda. Zadbamy o perfekcyjny makijaż, odpowiedni dobór dodatków, scenerię a później... tylko dobra zabawa! Zajrzyj do mojej galerii a potem...wszystko zależy od Ciebie. :-)

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, mazowieckie, Poland
Witaj na moim blogu. Jestem fotografem, jest to moja wielka pasja i ogromna przyjemność. W mojej fotografii staram się wydobyc piękno z ludzi, pokazać ich inaczej niż widzą siebie na codzień...
0-600 381 948

środa, 22 kwietnia 2009

Marta-sesja buduarowa

Kolejny facet będzie miał super niespodziankę ;-) Marta zgłosiła się do mnie w celu wykonania bardzo kobiecego prezentu dla swojego Ukochanego. Ponieważ Ukochany jest mężczyzną niezwykle wymagającym, mającym jasno określone gusta i upodobania, miałyśmy poniekąd ułatwione zadanie, choć z drugiej strony nie mogłam zbytnio poszaleć. ;-) No ale cóż zrobić, klient nasz pan ;-)
Marta jest niesamowitą osobą-pracuje, studiuje, jest delikatna, wrażliwa a jednocześnie dokładnie wie, czego chce. Idealne zestawienie! Wszystkim fotografom życzę takich modelek, praca z Martą była prawdziwą przyjemnością i mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy. :-)
A teraz zdjęcia:

IMG_5117

IMG_5059

IMG_5182

IMG_5181

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy