Jeśli marzysz o niepowtarzalnych, zmysłowych i romantycznych zdjęciach jest to miejsce właśnie dla Ciebie. Każda z nas jest piękna, czasem tylko w natłoku codziennych spraw gdzieś nam się to piękno gubi... Na moich sesjach wspólnie staramy się je wydobyć, podkreślić, sprawić byś poczuła się jak prawdziwa gwiazda. Zadbamy o perfekcyjny makijaż, odpowiedni dobór dodatków, scenerię a później... tylko dobra zabawa! Zajrzyj do mojej galerii a potem...wszystko zależy od Ciebie. :-)

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, mazowieckie, Poland
Witaj na moim blogu. Jestem fotografem, jest to moja wielka pasja i ogromna przyjemność. W mojej fotografii staram się wydobyc piękno z ludzi, pokazać ich inaczej niż widzą siebie na codzień...
0-600 381 948

wtorek, 7 kwietnia 2009

Ula-sesja buduarowa

Dużo się ostatnio dzieje ale powolutku postaram się wklejać zaległe sesje. Na początek Ula - bizneswoman a przy tym piękna i przemiła kobieta. Ula prowadzi gabinet dermatologii estetycznej, wprost idealne miejsce dla pań pragnących zadbac o urode a przy tym zrelaksowac się i zapomnieć o codziennym stresie. Szczegóły na www.forbeauty.com.pl Zresztą wystarczy spojrzeć na Ulę, jest najpiękniejszą wizytówką swojej firmy!Sesję zaplanowałyśmy w podwarszawskim domu mojej modelki, urzekła mnie sypialnia oraz sofa w salonie-genialne do tego typu zdjęć! Zabawa była jak zwykle wspaniała, towarzyszyła nam dzielnie córka Uli-Ola, którą czasami wykorzystywałam jako asystentkę. :-) Z Ulą spotkam się jeszcze na sesji plenerowej a póki co zapraszam do oglądania nowych zdjęć:

IMG_3584

IMG_3389

IMG_3493

IMG_3651

IMG_3890

Untitled-1

IMG_3770

IMG_3787

IMG_3449

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy